tisdag 19 juni 2007

when the sun shine, we'll shine together







Humör: Glad!
Status: Dansant
Lyssnar på: Umbrella med Rihanna

Jag har upptäckt följande:
- när jag skriver får jag panik att jag ska glömma va jag ville komma i första hand så jag hafsar iväg alldeles för snabbt
- sedan redigerar jag under tiden jag skriver, not good for da chi flow
- har hittat några favoritpuggor (vilket jävla ord hörni!), har förlikat mig med idén att jag är en fag hag av rang...kanske för att de få glamourtörstande, fun-junkies jag träffat varit just puggor, förutom du då, Missy Mille! Du är coolare än Missy! Och lika tuff som Lisa Leveridge. Iaf, jag är besatt av Bögjävlar.

- jag är så jävla dum också, har biddat till mig en extra biljett till pier pressure och tja, jag får väl den också med min vanliga otur. Ticket anyone?



Prios in my life: fixa kompletteringar till vhs! boka herrgårdweekend! ficka lite fabulous clothing till helgen!