torsdag 14 februari 2008

Happy Valentine...


..you Son's of bitches ...:)

Jag känner inte kärleken idag så jag gör en antilista på saker som gör mig pissed!

1) Försäkringskassan, jag lovar, det finns inget mer tungrott och byråkratiskt. Jä'vla skitidioter. Jag ska ha en jävla blankettjävel. Inte genomgå nån hjärnkirurgi. Det är en BLANKETT. Förihelvete.

2) Surtanterna. Fy fan för surtanter. Och surtanter gör mig till en ärke-surtant så cirkeln är motherfucking sluten. Skiiiiiiiiiiiiiiiit.

3) Mitt konto. Det är ingen upplyftande läsning på kontoutdraget. Det här är skit. Jag funkar inte som luspank. Det är inte min grej.

4) Försäkringskassan, igen. Fy fan. Jävla superidioter.

5) Städning. Det finns ingen hejd på eländet och förfallet som inträffar i mitt hem, typ varje vecka. Det här med ordning är INTE min grej. Men inte städning heller.

6) Bokningen på tvättstugan. Det börjar sina i troslådan typ snart och då kan jag ju inte gå och köpa nya som jag brukar eftersom jag INTE HAR NÅGRA PENGAR

7) Alla hjärt-saker på Alla hjärtans dag. Det är en Styggelse utan dess like. Folk utan smak borde skjutas.

Inga kommentarer: