tisdag 26 februari 2008

Konichiwa, bitches!


Hello! I'm back. Erkänn, det är fucking boring utan mig. Och jag har det fucking boring utan er sådeså. Veckan som gick var ju smått fantastisk - Fry o Freddy födde en litten tjej och Sid Lyon kikade också ut! Kära Magnus, du kommer bli en bra far Älskade Daniel Day Lewis vann sin efterlängtade Oscar, och jag har gått ner i vikt...bara det är ju en succé utan dess like

I Drammen har jag tampats med Njur/Endokrin/Gastro/Hjärt och Lung-patienter. Gula av leversvikt, respiratorer som lagt av, Kol-patienter med panik och tanter som bajsar blod. Ett HAV och en ensam matros (nåja...):) Men jag stod pall i både storm och kuling....om man vill överdriva. Ja, det var jobbigt, ja, jag var även lite rädd och ja, jag hade verkligen inte full koll på läget. Men det var det ingen som hade. Och på köpet fick jag vanka uppför en jävla skidbacke efter varje arbetspass. Men tack vare detta kommer en skön semsterresa lite närmre..sa nån Australien...eller Tonga-öarna...eller kanske Nya Zeeland..eller Costa rica. Tänkte väl det.

Inga kommentarer: