fredag 28 mars 2008

F#%*îng Ben Affleck


Jag är lite efter, I know, men Jimmy Kimmels replik på Sarah Silvermans "I'm fucking Matt Damon"är tamejfan svårslagen. Kolla in den videon, Brad Pitt, McLovin' och Cameron Diaz mfl gör det hele grejt

Idag har jag sett på Deven Greens roliga komik. Som innehavare av väldigt mycket fritid kan jag bara säga att bloggar och youtube är mina nya bästisar, men den bästa bästisen heter shopping, boya vad snaisiga grejer jag köpt idag. Och mer ska det bli.

Har tränat idag!!!!!!!!!!!! fuck, senaste bodyjam-releasen vad bra den är. Sköna, sköna hiphop-moves. Synd att jag rör mig sämre än sämst. Har sådär go träningsvärk i ryggen och låren. Underbart!

Avslutade min kväll med tacopaj (GI-vänlig) och Criminal minds. Jag grääääät. usch så fånigt.

Inga kommentarer: