måndag 24 mars 2008

Violent femme

Jag har blivit aggressiv, igen kan man säga. Efter att under cirka en veckas tid vistats på ett inte så kaxigt ställe...fyllt av ömsom självömkan, ömsom förtvivlan är jag äntligen mitt vanliga arga jag. Igår ville jag slå en kärring på käften som sånär puttade till mig.

Man kan göra följande saker med bruten arm:
- bli förbannad på den där jävla idioten Fredrik i tv-stjärnan på SVT.
- lyfta upp Vilmer från golvet och trösta honom, fast det gjorde lite ont
- agera personal shopper! lusläste King så nu är jag uppdaterad
- Gå upp varje jäkla kilo som jag så mödosamt gått ner (nu jävlar blir det BANTA AV!!!!)-
- kolla på the Seven ages of rock. Fuck, Johnny Rotten, vilket jävla sunk.
- Bli kär i Håkan Hellström, så 2000, jag vet!
- störa mig på rollbesättningen i Stieg Larsson-filmerna
- hänga med alla amigas! fan va gött dä ä!
- planera min vår-sommargarderob!!

lazy, hazy days, I know!

Inga kommentarer: