tisdag 28 juni 2011

Norwegian modesty - the Fan

The Fan from Norwegian Modesty on Vimeo.



Förra året var min Molkisar med och gjorde musikvideos åt Norwegian Modesty. GG fick köra A-foto när norsken trillat ner från en ställning (om jag inte minns fel...) Fantastiskt kul och till och med jag fick va med på ett litet hörn, en hundring och en pizza för att vara statist tillsammans med Kat von J. Härligt! Är lite avis på Marly som fick sitta så nära huvudattraktionen Pepito, eller vad ni nu kallade honom. Han är ju faktiskt rätt känd i Norge.

2 kommentarer:

Anna T sa...

Ååh det var så kul :D! Så kul att man äntligen får se den med!

Jasså är han Pepito värsta kändisen :o?? Jag torkade hans svett om jag inte minns helt fel, äre sån kändisvarning att jag egentligen borde behållt handduken och sålt?

KRAM!

Systerkitty sa...

Hahahahaha, njeee...vet inte riktigt om han är SÅ känd. Men skulle gissa på att han är Norges svar på Johan Glans eller nåt. Kanske lite mindre...Anders & Måns kanske.