måndag 21 juni 2010

Sun is shining, weather is sweet

Ni får en låtlista, inte spotylista dock...ni får leta. Måndagar är till för att älskas, kom ihåg det.

Black lips - Bad kids
The Only Ones - Another girl, another planet
the Libertines - Don't look back into the sun
Blink 182 - Feeling this
Them Crooked Vultures - No one loves me and neither do I
Oskar Linnros - Från och med Du
Arctic Monkeys - Cornerstone
The Enemy - We'll live and die in these towns
Lenka - the Show
Ludwig Bell - Jag är en idiot
Ou est le Swimmingpool - Dance the way I feel
Band of skulls - I know what I am
The Ettes - Crown of Age
The Lyndon Seven - Baby in blue

2 kommentarer:

Lisa sa...

Åh, Only Ones...

Lycka och Malmö för mig.

Systerkitty sa...

Vi dansade loss till dem i lördags. Det var spännande. Övriga i redaktionen var inte så begeistrade men jag och Segerpalm hängde i.