måndag 19 februari 2007

Fear of the dark

Status: hålögd, frusen och trött
Humör: vad är det?
Lyssnar på: Iron maiden, haha. (jag är ärlig)

Jag ÄLSKAR vår nya soffa. Måste posta en bild av den jättelika pjäsen. Kanske inte en designmässig fullträff men den är sååååååååååååååå skön. Och social. Faktiskt. En mycket trevlig egenskap hos en soffa.

Släpade med godingen Mille-vännen på BP. Perfekt. Känns som om jag hamnat i en beach 2007-psykos. Motto? Pain is weakness leaving the body helt enkelt. Såg en bridezilla säga det men eftersom jag knappt gick ner ett gram innan jag var bride så får jag väl rasta fläsket i år istället. Skulle dö för Erika Johansson-ben kan jag ju bara säga.


Lista nr 12 - oförmåga att leva i nuet...
1. Mars-bebisarna
2. MCR, Köpenhamn
3. Disputationsfest i Gbg.
4. Anthony i Dalhalla.
5. Magic numbers på Arvika.
6. semestern...
7. klinikfesten
8. Millan och Tinas Gbg-resa.
9. Öya-festivalen i augusti
10. New york!!!!!!!!!!!