tisdag 13 februari 2007

The princess is here

Status: sprättig och inspirerad (oh yes!)
Humör: Nu glatt, förut smått annoyed
Lyssnar på: 1-2 Step (Ciara)

Fan, hann inte ens skriva att jag var, VAR - imperfekt, betona det! annoyed. Nu är jag fucking annoyed igen. Och SKITFÖRBANNAD, varför kan inte nordea ha öppet till 17 VARJE dag? Och varför har Stallmästaregården som superkass policy att dubbelreservera dyra restaurangnotor så mitt lilla modesta konto är nästintill luspankt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lyxproblem, jag vet. Nordea ska ha öppet så THE soffa kan flytta in. Jag överdriver inte när jag säger THE soffa. Den är simply gorgous!

Och det är ju inte varje dag man kan unna sig middag på Stallis så va fan gråter jag över?
plus att min feta rump fick påhälsning av prinsesstårta idag. Yeah! Säger det igen, det räcker med att titta på godsakerna så lägger sig kilona som bomullsbollar. Helt seriöst.

Lista nr 11 - Let me see you dance!

1) Lose my breath - Destinys child
2) Ain't no other man - Christina
3) 1-2 Step - Ciara
4) My love (remix) - JT
5) Shake your coconuts - Junior Senior
6) Dance - Lumidee
7) She's a maniac - Michael Sembello
8) Hollaback girl - Gwen Stefani
9) Me against the music - Britney
10) Living on video - Pakito