tisdag 29 april 2008

Tisdag morgon.


Morgonlektyr: Disajn.
Musik: the Kooks...och så kan man väl säga att jag äter, sover, skiter Bengtzing.
Formen: halvdassig, men om några minuter är jag åter i spåret, sådeså
Bloggare: Lisa Magnusson, fan va hon är anti och kaxig och cool, men jag måste erkänna att jag vill också va anti och vass och kaxig och cool och jävligt jävligt bra.
Detox: har läst på, och tydligen är inte alkohol en del av den dieten, hoppar det.
Skrivandet: har återupptagit det, alla "börjor" som ligger och skräpar. Men just nu känns det som allt jag gör blir ett plagiat av "Tätt intill dagarna".
Dagens ord: mossrivare
Outfit: gjorde en inventering av garderoben. många outnyttjade resurser mina vänner, vi måste leka dress up mer tycker jag. spanade locations för vår sex and the city-dag igår. nu ska jag på med träningskläderna. klockan är 08.41, ha!

Inga kommentarer: