torsdag 23 april 2009

Efter melankoli kommer eufori


I går hade jag en skitpissrövballedag. Diplomatiskt uttryckt. Satt ute i kylan, begrundade all förvirring. Allt jag slängt bort men även allt jag öppnat dörren för. Men jag fick terapi från oanat håll. Film-Mats hade en session med mig och efter lite bordsdans i journalistsalen med Matsen (vår Mats alltså), Sofie, Jenny, Tue, Simon och Simo kändes allt lite lite bättre. Dansade till Let's dance to Joy Division på borden...Inte helt konstigt att jag försov mig i morse. Det skulle visa sig att jag skulle få Släntra i väg till...VF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ja, det är helt sant. Min första dag som vikarie på Värmlands Folkblad kom helt oväntat och jag är så jävla nöjd att det inte går att beskriva. Så mina vänner, läs tidningen imorgon, för guds skull.

Inga kommentarer: