torsdag 16 april 2009

...och dum i huvet

men jävlar. här sitter jag och helt hux flux har jag blivit förbannad.
Den där über-coooooola attitydstinna "alla får ligga med whoever så kan jag ligga med whoever whenever whatever, ever, ever...." blajinställningen är tydligen bara fake. Vilken jävla kodynga. Jag kom precis på mig själv med att vara...ja just det. Skäms TINA. Du var svartsjuk. På riktigt. Det ingick inte i den här förbannat dysfunktionella planen. Jag ska ju vara beyond allt. Så förbannat astuff och icke känslostyrd. Men jag är ju lika hopplös som alla andra. Går och kärar ner mig som nåt annat jävla halvrökt pundhuvud. Jag skäms, på riktigt. Aldrig förr har jag känt ett starkare självförakt än just nu. Jag tror helt ärligt att jag måste gå och grina, PÅ RIKTIGT. Och varför har ni inte sagt nåt? Kunde ni inte ha slagit mig i huvet med en påk eller nåt? Bankat lite vett i min mongo-hjärna som uppenbarligen slutat fungera. Jag gillade min hjärna en gång i tiden. Nu säljer jag den till vem som helst som skulle vilja ha den som bokstöd. Hur ska jag kunna fungera som människa när den mest vitala delen sviker mig så fatalt? Jag måste grina nu. Helt seriöst.

2 kommentarer:

Anna sa...

Jag tror aldrig det där går över. Man lurar sig själv gång på gång och drar till med "jag är ju äldre, klart jag fixar det" men så sitter man där fulgrinar än en gång för samma jävla sak som man gjort sedan man var fjorton.

Systerkitty sa...

Exakt! Det där labila pendlandet förstår jag mig inte på. Allt vore bättre om man var psykopat, som den goda Jenny en gång sa :)