lördag 11 april 2009

the Gírl and the Robot

Jag har sagt upp mig. Jag gjorde det. Trodde aldrig att jag skulle våga men innan vi drog till Marocko hoppade jag ut och insåg att det inte ens var ett stort steg egentligen. Det var självklart. För vem vill leva i en drömlös tillvaro, en grådassig dimma som inte leder någon annanstans än till PPM-val och parmiddagar? Jag har varit så tråkig under så många år och kanske är jag sömndrucken och lite vilsen för tillfället men hellre det, det är väldigt kul också.

Chansningen gick lyckligtvis hem så i sommar ska jag jobba som reporter på Värmlands Folkblad. Men sen då? Ja. Vem vet. Hoppas i allafall att dansken grejar jobb åt mig och Jenny så vi kan dansa loss till Röyksopp, Eagles of Death Metal, Social Distortion, Oasis, Coldplay....:) Jag tror CaMp Danskjävel på Roskilde passar firma Lundberg-Persson alldeles utmärkt...


PS. the Girl and the Robot är verkligen årets låt! Fan va bra.

1 kommentar:

Pling sa...

Jag beundrar dig sååååå! Hörde det av Eva-Lena inatt när vi jobbade! Grymmt! Hoppas allt är bra med dig! Välkommen hem till våren- alldeles underbart!