onsdag 22 april 2009

My Generation


Latmaskar som ständigt är på väg och bara kräver att bli servade, heeh!?! Kanske så.
Ska vi ha en liten "vad ska tiny göra med sitt liv-poll"? Jag ger alternativen och ni ger svaren.
1) Journalistik i Lund.
2) Sjuksköterskeri på Grönland/Saudiarabien/Svalbard
3) Work & Travel i Australien, Nya Z etc.
4) Karlstad och ströjobba
5) Västsaharakursen i Stockholm
6) Servitris i Köpenhamn
7) Läkare utan gränser i typ Sudan eller Afghanistan
8) Frilans
Notera att jag inte har någon som helst aning hur vissa saker ska genomföras och jag är inte direkt modig eller rik...pipsvängen, är det dit det barkar? Jag är förvirrad beyond ska ni veta.

3 kommentarer:

Anna sa...

Jag röstar på nr 3,5 eller 7!! :)

misssister sa...

Men ååh va mycket roligt att välja på! Varför inte göra allt? Det borde du hinna med, så ung som du är! ;)

Thomas sa...

Nr 2. Jag var en gång nära att söka jobb på Svalbard. Man delade arbetstiden mellan sjukstugan och öns kiosk....Kanske vore nåt?