lördag 25 april 2009

...och efter eufori kommer hysteri!

Jag kommer förmodligen att doktorera. Den meningen trodde jag inte skulle passera min vokabulär men jag har funnit mitt gebit. Och då är det ju bara att mölja på som Emmelie skulle ha sagt. Jag lägger ner det föregående ämnet om hurivida män som ständigt håller i sitt könsorgan riskerar erosionsskador...och nednötning...

Nej, nu ska jag doktorera i tillfyllnande. I går gjorde jag och min assistent Katrin den första empiriska studien i raketfylla. En BiB, några drinkar på Arenabar är den gyllene men inte helt komplikationsfria formeln. :P

Jag visste precis hur det skulle bli i går. Tjohooo, tjolabalooo, som en fjortis på mârten. Ramlade jag över mig själv två gånger...trodde det var imponerande men föga. Osexigt full är bara förnamnet. Som grädde på moset fick jag åter leva med i någon annans ångest. Det är faktiskt också föga imponerande. Vafan, blanda inte in mig i svineriet...jag bryr mig faktiskt inte alls. Eller tja, jag bryr mig väldigt lite i allafall...

Det tog tid att återvända till livet. På torget trodde jag min sista stund var kommen, helt ärligt. Heels och guldklänning och fullt av holländare, fransoser och tyskar. jag kände mig kontinental och onykter. köpte bakiskäk och softhängde med Katrin som efterfestat till fem...och efter det kom hon med klassiska klokheter som:

" Svinen ska tas som svin"
" Köp ditt beteende, gosse"
"Ångest är oftast inte verklighetsförankrat"
Jag älsker't!

Inga kommentarer: