söndag 21 juni 2009

Midsommarafton version 2.



Ni ska inte ta mig på orden. Visst, jag åkte bagageutrymme. Men det var väl inte vad hela dagen bestod av. Freddan höll i grillen ett tag och då gick det faktiskt bra. Sedan lämnade han mig åt mitt öde och då glömde syrran att både farthinder och svängar bör passeras i maklig takt. God damn it! Vi drog upp en Sunne-profil och det fick Lina Hård att se rött. Det resulterade i att hon delgav oss den häpnadsväckande kartläggning som hon i smyg arbetat med. Imponerande! Bildgoogling och facebooking borde vara förbjudet på fest MEN det här var ett undantag föra att illustrera korståget mot en tjock playboy-såsare med 50-årskris och bernaise hängande i mungipan... Hey hey hey! Snapsen har tinat och då blir Tina så här nöjd. Andra röker cigg, syrran röker godis. Jessie hade ny frisyr and we liked it a lot! Kransen. Nördbågarna. Min kära syster var allergisk mot båda! Grill i regn. Några utvalda kände ansvaret att styra upp. Det tackar vi för.Så här glad blev Holmberg när Lasse Stefanz och VIP-hyllan på Kolsnäs kom på tal. Så på Fryksdalsdansen hittas han säkrast nedanför platån, gapandes efter ölslattar som hälls över slöddren på bästa Sunne-brat-manér.


Karlstad by midsommarnatt. Det här är Kroppkärrssjön sådär vid 03-snåret. Eftersom jag cyklade upp till Krp och ner tillbaka fick jag uppleva både rakade får och hur man cyklar vilse på Fagottgatan. Skummaste midsommar på länge.

Inga kommentarer: