söndag 14 juni 2009

Söndagsmail på fejjan




Anders Nilsson
Today at 2:45pm
Hej Tina. Hur är läget idag? Vet du vad? Ni stal vår taxi igår... Men Ali kom tillbaks efter en halvtimme, och hämtade oss


En helt imponerande ansträngning en bakissöndag, eller vad tycker ni? Själv hade jag problem att navigera min egen handväska. Det letades borttappad mobil i går, inte min för den var i tryggt förvar i handväskan. Men oj vad det letades. Eller jag var förmodligen inte tillräknelig överhuvudtaget eftersom jag hade fullt upp med att vara pinsam, pinsamt berusad och tja, överlag allmänt störd i bollen. Och pinsam. Jaja, men mobilen var borta. Sist sedd med...öhum mig. Men den var borta. Så i dag var det är jävla töl om mobiljäveln. Blablabla. Helt plötsligt blippar det i väskan. I ett litet fack ligger det en extra mobil och skriker efter uppmärksamhet. Jag - en mobiltjuv helt enkelt. I kombination med taxistölden har ju jag varit ute på stöldturné så där på Minttu-fyllan.
Men även sminkväskan utgjorde ett rejält aber i min annars perfekta söndag (!?!)...när jag kom hem hade det droppat vatten från handfatskranen rakt ner i väskan, och det hade hunnit bli sjuuuukt många droppar. Den var faktiskt helt vätskefylld. Schajt! Men skit ska skit ha, eller vad är det man säger?

Inga kommentarer: