söndag 13 september 2009

Efterbliven, fucking mega royal.

Jag skriver bara det här för att jag är Salongs på ett trivsamt sätt och verkligen vill dela med mig av mina tillkortakommanden, som är att betrakta som Bridget-söta och inte alls loseraktiga. Promise. Tummis. Jo, jag drabbas av tunghäfta. Det är så illa. Varför kunde jag inte ramla fram lite charmigt och säga "Hallå där Monopolpartner, om paranoian har lagt sig kan vi ju kanske..."(tomruta, fyll i det ni tror jag ville säga)? Men hallå där Loserville, Tina is my name and I'm you're new proud citizen.



Tk tycker att man måste bida sin tid. Hon är klok som en bok men jag tycker ändå att det suger aspungochfetanus. Barasåatt. Annars var det här en sant underbar evening. Puss. Kram. Nu ska jag dricka juice och lägga mig Pippi-Långstrump i min stoooooora säng. Det är helga på riktigt det.

2 kommentarer:

misssister sa...

Troligen tycker du att jag är klok som en bok bara för att du är lika full som mig i de där stunderna..

Systerkitty sa...

Näääää, jag begrundade dina klokheter även dagen efter och jag framhåller att du är klok. Men eftersom jag inte är klok kommer jag inte bida min tid. Kocken ska utforskas. Slår vad som att han är en kulinarisk läckerbit.