måndag 14 september 2009

Vad är det här?

Jag drömmer mardrömmar om Sveriges jobbigaste familj the Wahlgrens och om jag mot all förmodan skulle klämma ur mig en dretonge skulle jag inte skrämma dem med troll och häxor utan jag skulle ju säga "Ät upp ärtorna, annars kommer Pernilla och tar dig" Men ändå måste jag åter göra ett häpnadsväckande avslöjande. Jag lider med dig idag, Pernilla Wahlgren. Why? Varför sitter du där och blir roastad och uppenbarligen lider som en liten tjej som egentligen bara vill springa hem och grina? Herregud, jag har soffan full av kuddar men inte ens att begrava mig under 30 skulle räcka för att inte skämmas. Men egentligen är det ju inte dig jag skäms för, utan komikerna. De är ju elaka, och jag vet att det är meningen. Men det enda jag kan tänka är Whyyyyy?

Inga kommentarer: