torsdag 13 maj 2010

Champagne Supernova

Edwertz dryftade att det var champagneafterwork på gång. Jag skulle träffa lovely Sofia Billebo för ett snack och sedan skulle det quizzas. Men jag drog ihop ett liten skara spontanfestsugna - lag Bitch 2010 värmde upp hälsosatsningen med öl!!? På Legends visade det sig att nåt Mustasch-hooolabalooo höll på. Gert Fylking, Musse Hasselvall och gratismat. Jag hatar att gratisäta. Man känner sig som en snikgris som inte kan köpa eget käk...men vafan.
På quizzen var jag övertygad om att vi hade segern i en liten ask. Jag lovar, min insats var fenomenal. Jag blev så självgod att kinderna svullnade upp. Men NEJ, det där nya jävla superlaget dängde skiten ur oss. De torkade golvet med våra självgoda ansikten, helt klart. Så nu är det inte roligt längre och jag behöver en ny hobby. På Pace spelade vi TP, och givetvis åkte jag på fetdäng även där. Så jag dök djupare ner i den flaska jag aldrig borde öppnat i första taget. 18.29 i dag var jag fortfarande skakig. Kan iofs ha att göra med den storhandling morsan skickade iväg mig på, det blev köbildning i kassan tack vare mig. Nu sitter jag här, allergisk och halvstressad och skulle göra vad som helst för att alla texter som ska skrivas kunde skriva sig själva.

Herregud, avlägger rapport liksom. Det skiter väl ni i vad jag gör dagen innan folknykterhetens dag.

2 kommentarer:

Ann sa...

Men neeej! Ni får inte sluta bara för superduperlaget! Hälften stannar i Hagfors nästa gång, I promise!

Systerkitty sa...

Hahaha, vi kommer inte sluta. Men eftersom det räcker om superduperlaget är två pers får vi nog nöja oss med fler andraplatser. Fast nästa onsdag jobbar jag tyvärr, då får de andra hålla fanan högt.