tisdag 25 maj 2010

Självdöende blogg?

Eftersom jag mest postar känslomässiga små texter eller vimeos kan jag ju göra ännu en tråkgrej. Så vassego:

Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid
Ett element, men då måste jag sträcka för jävla långt.

Vad var det senaste du såg på tv?
Såg och såg, det är ett frisörprogram som är riktigt krystat och dåligt.

Utan att se efter, gissa vad klockan är?
13.47, fel med en minut.

Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Ljudet från tv:n och en skejtvideo Tottejävel lagt upp.

Vad gjorde du på innan du började svara på den här undersökningen?
Läste bloggar, kollade twitter och skrev klart en artikel om härliga Sofia Billebo.

Vad har du på dig?(detaljerat)
En jeanskjol i typ pennformat, den som Jenny spillde blekningsmedel på. Ett H&M-linne, svart och en grå cardigan som saknar några knappar. No behå och turkoslila trorsor med en urtvättad Tingeling på.

När skrattade du senast?
För några minuter sedan när jag läste Lilla Slinkans blogg.

Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
90-talstapeter i nån hiskelig gulsunkig färg, en tavla jag gjort och bokhyllor med asschyssta böcker, inte mina.

Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
En jävla massa flygbiljetter. Eller nej, först en bil och resa runt av bara fan. Sedan skulle jag köpa en tidning. Som ska bli jävligt snygg, feministisk och grävande.

Berätta något om dig som folk inte känner till?
Nej, det som inte är känt är det av en anledning. Eller vänta, jag gillar inte att dansa pardans...hålla handen är riktigt obehagligt.

Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad ska skulle det vara?
Jag skulle utplåna all rasism och fördomsfullhet.

Tycker du om att dansa?
Oh yeah, hela tiden.

Har du några husdjur?
Nej.

Vilket jeansmärke?
Cheap Monday...jag är snål och gillar inte jeans så värstans...

Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Vegas och Natascha. Hahahaha, jag ska ju inte ha några barn.

Vad vill du att gud ska säga till dig när du kommer till pärleporten?
Jag är fullständigt övertygad om att mina strapatser inte tar mig till pärleporten. Men djävulen möter mig med ett Hell yeah, welcome girrrrrlfriend!

Vilken var din första konsert?
Hmmm...hemskt nog fick jag följa med syrran och pappa på Lotta Engberg. Det var inte så kul.

Fyra favoritsaker utan rangording?
Min kamera, min sagofåtölj, min Rickard Ölander-tavla och mitt Clashalbum.

Vilka gör du, önskningar eller planer?
Planer, men det är sällan en plan inte är en önskning.

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Ett drottningsnamn...ingen aning faktiskt.

Gillar du din boendesituation?
Ja, eftersom jag bor stort, fint och på en bra plats är allt bra,tills ägarna kommer hem..

Har du bra hörsel?
Nope, ibland hör jag risigt som en gammal kärring och ibland hör jag dock ganska bra. Knas!

Idrottar du?
Njaeee...jag rör mig, 8 km till o från jobbet...igår joggade/gick jag 5 km...men det ska fanimej bli bättre.

Smeknamn?
Många: Tina, Tinis, Tiny, Systerkittty, Tut, Poopen...(av syrran...)

Vilken låt lyssnar du på just nu?
Oh You pretty things, David Bowie.

Har du hånglat med någon på din Skunklista?
Min vad? Är det nån fullista? Isf har jag ingen.

Vad ska du göra nu?
Tänkte skriva städa, göra mig redo för ett besök på stan...men jag ska lägga mig i soffan och läsa Susan Faludi. Sådeså.

2 kommentarer:

misssister sa...

Det är bara Du som kan få det där att faktiskt vara intressant att läsa :)

Systerkitty sa...

Du är både för söt och för god för ditt eget bästa :D