onsdag 20 januari 2010

Slut som artist.


Dagens fråga lyder: Hur fan ska en kvinna imponera på en man när hon hela tiden beter sig som en flicka?

Om man läser Carl Jan Granqvist-citatet "Det ska sprutas i munnen" händer följande (för mig iaf): Jag börjar skratta. Inte lite fniss, fniss. Inte slå sig på knäna och hooohoooa lite. Nej, jag gaaaaaapskrattar. Högt och ljudligt så det ekar i korridoren och saliven fullkomligen sprutar. Med min otur leder det dock till att makalöst vackert tillika undrande huvud sticks in på kontoret och undrar vafalls? Men då kan jag ju inte som värsta porr-fian bubbla ur mig citatet, eller? Så jag satt där och skrattade som om jag bara skrattade helt appropå så där ur tomma luften. Och det är ju bara galna människor som gör. Och flickor.

ps. Det Carl Jan pratade om var vart champagnen ska vara, så tvärtemot vad bratsen tror är den inte till för att badas i.

Inga kommentarer: