söndag 24 januari 2010

What goes around comes around.

Det är fint att någon kom på att när man gjort ett misstag kan man trösta sig med att man åtminstone lärt sig av det.

Så jihooooo. Jag har lärt mig någonting i dag. Men det känns inte alls bra. Så därför älskar jag måndagar, denna fantastiska möjlighet till att börja om. Bli en bättre människa och allt annat klyschigt. Vem behöver nyår egentligen, när det finns en veckodag som återkommer 52 gånger dessutom. Oddsen för att man ska lyckas det detta sisyfosprojekt, som det ju ändå är, blir ju så enormt mycket större. Så kom igen nu, känn peppen. Vecka 4, 2010, DÅ jävlar kommer jag bli ännu bättre.

4 kommentarer:

misssister sa...

Vilket underbart resonemang!
Fram för måndagar! :)

Systerkitty sa...

:) Word! Hoppas vi kan dejta nåt i veckan förresten.

Emm sa...

Jag började också om på nytt idag. Efter helgens fylleslag, frosserier och en 24-timmars rejäl bakfylla var det dags. Igen. Här ska tränas, ätas nyttigt, tänkas fina tankar, pluggas, läsas, lösas och städas. Jag är helt slut. Vilar nog imorn.

Systerkitty sa...

Du är duktig du! Har iofs jobbat med fem (!!!) artiklar i dag. Är lite nöjd med det. Men man kan ju inte vara nöjd med allt så jag frossade med potatis. Inte så nöjd med det. Men mätt.