lördag 21 mars 2009

Årets allt.

Med extra allt också kanske.
Katrin, my girl. Crazy crazy wildcat. Jag giller't! Hon beställde årets drink (av årets bartender, höhö) och vi blev serverade något ljuvligt och starkt. Det visade sig vara serverat i en blomvas!?! Giller't ännu mer.


Vi träffade Tk + mr Tk som var ute och dansade loss på Korianders öde dansgolv. Sedan kröp vi till Ankan men där var det tydligen barnkalas. Ronald McDonald delade ut ballonger och ungarna drack milkshakes och cola...Jag gick hem nöjd och glad med en påse chips och ett snurrigt huvud. Och fick samtala med en förtjusande och anskrämligt berusad dansk som höll låda i Stockholms tunnelbana. Beware!
Men Tre personer hade bäddat för framgång i går och det glädjer mig! Hurra för er!!
Jag måste fixa mig nu...dra till jobbet och sen är det 60 minuters speeddrickande för att komma ikapp the wildcats som ordnar galej. Men jag hoppar bäddandet...det blir bäst så.

Inga kommentarer: