söndag 22 mars 2009

Stilstudie.


Kan någon posta Totte?


Kan någon hjälpa gubben hem?
Vi glömde tagga adresslappen men
förhoppningsvis hittade även den
gode Johan vägen hem.



Dagens namn: Hanne-Guro!!!
Jag ska döpa om mig.


Drinkdrottningen


Fina Frida. Madrid det blir!

Tjalalalala, Lina Hård.


Ser ni genusperspektivet?


He's got the poserande right.


He's ploging the gator.


Sodastreamvatten är inte bra blanddricka, Pian.


Okej mammor och pappor. Alkoholforskare. Hälsofreaks. Politiskt korrekta. Vuxna, stabila och mogna personer över lag. Sluta läs! Genast.
Jag hävdar, hur befängt det än låter, att det är en stilstudie att dricka fem öl på 90 minuter. Iaf i min värld....jag slukade mina små vänner likt en törstig kamel. och så slickade jag lite på lite diverse uttäcka groggar...blåbärsgrejs, sodastreamvatten och sprit, sprit med schweppes (inte tvärs om). Jag var jättenöjd eftersom jag kom ikapp de andra förfestarna och kunde gå till Blue Moon lite lagomt ostadigt för att till och med ha både kul och dansa! yay!

Inga kommentarer: