tisdag 17 mars 2009

Första sidan och löp!

Johopp. Jag började fundera över om mina praktikveckor varit bra nog för sommarjobb. Så insåg jag att jag faktiskt producerat helt okej och var på förstasidan och löp i går. Det är en underbar känsla att något man skrivit läses och väcker reaktioner. Och idet är nte att förakta artiklar om osteopater eller bloggar för den delen heller. Dagens VF kan vara ett Tiny-nummer så ut och köp!

Men det var ju det där med brevet. Om jag fick mitt personliga brev skulle jag rata mig.
Jag är inte så skillad på att framhäva mig. Och absolut inte när jag varit på ett ställe i tre veckor som med VF nu då......Jag kan inte skriva att jag är snabb. Jag har ju suttit i tre timmar med en kortis-artikel. Vad ska jag skriva? Gaaaaaaahhh.

Mina meriter är ju lite mer..., sociala. Men det fyller inte en tidning att man gärna bjuder på vin, kan fixa en grym risotto och nästan alltid är på gott humör. Kanske borde nämna att jag nästan aldrig är bakis och behöver sjukt lite sömn. Det är ju positivt...jaja. jag gjorde det enda rätta. jag fläskade på med ett foto. Det där som dansken såg och undrade vem min snygga kompis var :D hohooooooo. Det är rätt korkat gjort för är det någon de vet vem det är, är det ju faktiskt moi...


En sak slog mig. Vad händer om du inte kommer tillbaka? Nu fick jag ångest på riktigt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jättebra Tina!! Lusläste allt imorse, snyggt jobbat :)

Systerkitty sa...

Tackare, tackare....roligt! Det var en oerhört fin människa att intervjua och hon var så nöjd med hjärtvården.