onsdag 11 mars 2009

Stor, tjock och konstig.


Gårdagens topp fem:



  • Lådan med överhoppade (ställda) artiklarpå VF-redaktionen. Om någon undrar var Tina Persson bor kan jag glatt berätta att det är där! Funderar på att börja adressändra. Lådan är iofs säkert större än min lägenhet så då blir det tamejtusan inflyttningsfest

  • Färgglada ballonger. Jag vet inte varför. Men jag giller't.

  • Petra Mede. Överskattade träbocken K-G Bergström frågade rakt på om hur det kändes att vara 39 år och leva ensam...om hon inte längtade efter att träffa någon. Hon sa NEJ, jag tror inte det! Ahhhhhh.

  • att ha Nicole darling på VF! Och så bjuder hon hungriga senjobbare på pannkakor. PUSS!

  • Det finaste leendet.


PS. jag tyckte inte att Mede gick över gränsen när hon sa att riktiga Maud Olofsson sväljer...sjukt roligt faktiskt.

Inga kommentarer: