fredag 20 mars 2009

Vad konstigt det blev.

I går blev det helt plötsligt några glas vin på Tables under hockeyn och vips kändes det som 300 varv i en torktumlare. Empa, hon gjorde något som jag inte förstod. Det involverar en slickepinne, något slags utrop, spänning i hockey och...kroppsvätskor. Jag förstår inte. I vilket fall som helst, efter hemkomst somnade jag framför datorn, lite Pippi Långstrump fram och bak...med kläderna på..halvvägs i en skål med filmjölk. Sexigt värre.

Jag glädjer mig åt att allt som krävs är fjorton sekunder. Det gäller dock inte i alla lägen, pojkar... men i hockeyvärlden är det så.

Fredag. Jag har faktiskt ingen plan. Jag försökte styra upp en men det gick inte lysande någonstans alls. Men även om jag känner för att gråta över spilld mjölk ska jag försöka att inte göra det. Plan B kallas det har jag hört. Lady, keep your head up high!

Inga kommentarer: