söndag 8 mars 2009

Oh Happy Day

Woohooo, internationella kvinnodagen. Det måste firas. Jag har hittills gjort det absolut bästa av dagen och bara gjort det som faller mig i smaken. För det måste ju vara det absolut viktigaste i frigörelseprocessen...att bara göra det man vill utan att någon ska ha en genusmässig synpunkt runt det.

Jag har gått i ide och beslutat mig för att köra sängtema för att göra 8 mars fantastisk. Jag struntar i att träna, kanske det blir ett danssteg men annars, screw fucking träning. Jag har mina fula yogabrallor och nördar med Tinamässiga göromål. Föda: En smaskig kebabpizza, salt&vinägerchips. Cola, inte diet utan smaskig sockerbomb. Tre filmer. Maria Larssons eviga ögonblick, Försoningen och Prins Caspian. Den enda personen som ska må bra i min värld i dag är jag. Bara jag. Det är en så skön känsla att bara ha mig själv som begränsning. Sova hur länge jag vill...sova var jag vill för den delen också. Spendera min tid med person of choice. Förgifta mig med drug of choice. Jag känner mig rätt så berusad av livet just nu. Och som ni alla vet, jag giller't!

Inga kommentarer: