söndag 15 mars 2009

Stopp! Jag vill skåla!

Och det är väl typ det som helgen bestått av. I fredags var jag ett känslomässigt virrvarr. Först ilsken som ett bi...IDIOT!!!, följt av ett nästan bryt när artikeln nästan sprack...sedan blev allt en triumf och jag laddade för en helkväll på Tables och Koriander. Helkväll blev det, en dyr sådan, med Empafirande, heliumballonger, bra Viktor-musik, Mar-tinas och Licked Sailors i massor... men jag kom aldrig till Kori, fast det gråter jag inte alls för.

Lördag. Öppet hus. Molkis! Hamlet.
Till alla som uppskattar teater - gå, iväg med er, chooooo...se Hamlet. Den är rörande bra!

Sedan kom vi till det där skålandet. Miss Sofie och jag drack vin och redigerade innan vi bestämde oss för att nå krypstadie- och fjortisfylla. För att döva den känslomässiga efterblivenheten kanske... Haha. Min Sahara-tröja är förstörd av rödvin. Jag vet inte var jag slängde av mig den...och rödvinsboxen är M.I.A. Helt sunkigt skumt.
Underbart kul ändå. Misstänker att det finns alldeles för många bildbevis på förödelsen också.

Inga kommentarer: