onsdag 11 mars 2009

the old Switcheroo



Aaah, solens återkomst under dagen gav mig vårkänslor. Så jag tog ledigt från praktiken och drog till Randviken en stund. Där laddade jag med mina oversizade goggles och tog fram mina vältränade och sjukt snygga ben ur vinteroverallen. Notera att solen redan blekt mitt hår också. Där låg jag och filosoferade tills solen försvann och jag förfrusit rumpan...nä fy fan vad jag ljuger. Jag åkte till Kil och tillbaka för jobbet sprack. Så skaffade jag nytt körtkort och visa-kort och skrev en kortisartikel...det var typ vad jag gjorde i dag. Sexigt va?

Men är det inte ändå rätt fint att tillbringa en onsdagkväll med hockey på webradio, shots i glaset och två målardukar att kladda järnet på?


Nu ska Salem al Fakir tala åt mig: It's only you part two.

Inga kommentarer: