lördag 29 augusti 2009

And this means forever goodbye...


Att bli nobbad av ett as är värst av allt, är jag inte tillräckligt salt? Citat från Victoria, kan det vara nån gammal Uggla-låt eller nåt? Jag vet inte. Jag har varit pinsam. Ställt en dum fråga, fått ett tyst svar, som visserligen var talande nog men fan vad jag känner mig hånad. Och fånig. Framöver ska jag verkligen satsa på att skaffa mig en ryggrad på riktigt. Jag har efterlyst en väldigt länge men med tanke på att jag snart fyller 28 är det dags. När blev jag en sådan jävla loser?

Nej, det har slängts allt för många pärlor, tjejer (och killar). Så kvällens attityd-make-over landar på: I'm more like a sugary kind of girl anyway!
Obs. Mannen på bilden har inget samband med texten. Det är bara Janus som är kameraskygg.

Inga kommentarer: