söndag 30 augusti 2009

It's all about the girls.

Nicole, Tk, Lina, Pia, Lisa, Sofie, Emmelie, Katrin, Jenny...I could go on and on.

Jag borde vrida mig i ångestfyllda plågor just nu. Om två dagar ska jag flytta men jag har inte packat. Räkningar ska betalas. Jag måste sätta i gång med jobbplanerandet. Till på köpet knäckte jag en tand när jag glufsade i mig nattmat. Jag är otränad och känner mig seg. På golvet ligger Lily Allen -outfiten som en påminnelse om gårdagen. Så varför har jag inte fått ett spel ännu? Under lördagen fick jag umgås med några av huvudpersonerna i mitt liv. Dem är vackra, kloka, galna och underbara. Jag insåg vad jag behöver prioritera för att inte bli något trasigt förfall och jag känner mig motiverad att få den där ryggraden som jag behöver. Men den här insikten kommer inte från att jag snubblade ner i någon källa av självkänsla igår. That's why it's all about the girls.

Inga kommentarer: