söndag 2 augusti 2009

Hanging with Charlie.


Kristus. Vad jag verkligen har tappat rösten. Igår var jag hes à la Courney Love. Idag, fan jag vet inte. Hängde hos familjen Axelsson/Sundberg igår. Fick träffa Zion-Lee, som är sötast i hela världen. Och så tog jag och Charlie en liten drinkrunda. Fram till midnatt för då tog lilla Mami en taxi hem. Jag borde haft vett nog att göra detsamma. Istället åt jag en korv special på torget innan jag gick med Nilsson och Berglund till Blue moon, av alla ställen. Usch. Och helt ogenomtänkt fick vi för oss att shotta. Hoyzershots. Yes, vilken fenomenal idé klockan 01.55. Jag fick nära på bäras hem. Nej, det är inte mycket människa av Persson just nu. Hon behöver omhändertagas. Hon vill att någon kommer och städar och lagar mat och fixar hennes fula hy. Har ont i fingret också. Utförde en smått vetenskapliga undersökningen av strykjärnet igår. För att kolla om det var på kände jag med fingret och kom fram till följande: JA, det var det. Fantastiskt.

Inga kommentarer: