onsdag 30 mars 2011

Erkänner.


Jag skojade med nedanstående inlägg. Jag ska lägga alla mina framtida pengar på ansiktsbehandlingar. Hello åldersnoja. Vi ska leva länge ihop, du och jag, så det är bäst att vi bekantar oss ordentligt.

Jag kan börja presentationen. Ja, jag är en tjej på 29 (notera 29!) höstar som gillar osunt leverne och chips. Jag dricker knappt vatten, äter sällan grönsaker och rör mig inte i första taget. Min favoritsysselsättning är att besöka cocktaillounger, mörka rockbarer och kitschiga klubbar. Jag går ogärna upp tidigare än 11 och lägger mig sällan före midnatt (undantag kan förekomma men är inget att hoppas på). I framtiden planerar jag att flänga runt som en idiot och har ingen tanke på att lugna ner mig, trots att jag till och med nu är för gammal för att dö rock n roll-döden vid 27. Jag gillar varken hemmakvällar, skogspromenader eller pensionssparande. Det där med man och barn kan vi bara lägga ner, gifteri har jag klarat av och kasserat, och kottar...tja, jag överväger ensamadoption helt seriöst, eller insemination kanske men efter att ha sett filmen Switch är jag lite tveksam till det sista. Det kanske får bli en undulat eller hamster istället.

Ja, det var väl allt för den här gången.

2 kommentarer:

Lisa sa...

Du ÄR för härlig.
Ljuvliga Tina - precis så ska det vara. Aldrig ändras, lova?!

/30-åringen-som-gillar-att-vakna-tidigt-och-som-blivit-mer-och-mer-begiven-på-att-slippa-den-värsta-bakfylla A.K.A fakkin' old...

Systerkitty sa...

Love you too, Lisalovely!