söndag 22 april 2007

Multiplikation

- berättelsen om hur ett glas vin blev 3 flaskor.
Det är magstarkt, jag vet. nästan fjortis-alko... men jag säger bara en sak:
Camilla!
Jag är bara ett menlöst mähä. Hade tänkt att ta "en öl på stan"...njaaaeee...satt och tjötade hemma hos Mille, delade en flaska.
Gick till Arenabar, delade på en flaska till...+ två glas...
Ankan, delade åter på en flaska. Och drack en drink.

Inte undra på att man mådde som man förtjänade idag. Blääääääääääää!
Lyckkligtvis la jag ingen pizza, jag bakade en - bokstavligen! haha.
Det var dock jävligt kul. Oväntat! Dansade som två tokar, det var nästan som om man varit förlamad jättejättelänge och helt plötsligt fått tillbaka förmågan att gå. Har ont i vaderna idag. Skippade salsan.....tog en fika i solen istället.

Några frågor jag skulle vilja ställa mig själv och faktiskt få ett svar på:
- var de dansande gay-killarna verkliga?
- varför skulle det drickas en flaska på ankan?
- hur full var maria h?
- kan det någon gång vara acceptabelt att va nyfiken?
- hur många tänkte egentligen "damn girl, you dance like a white girl"?
- somnade jag verkligen i risgrynsgrötstallriken när jag kom hem?