tisdag 13 november 2007

Beggin'

...Put your lovin' hand in mine...

Ännu en helg i den totala succéens tecken. Med desto fler konstiga bilder att lägga upp på Facebook - såg äckligt många xhibit-bilder på undertecknad. Jag brukar visserligen få ångest men jag lovar, det här tog priset. jag flashar både det ena och det andra...

Hörniiii guys, hoppas ni ser på Heroes. Det är så bra. Håller på att leta Tim Sale-bilder till hallen. Förhoppningsvis går det rajtan tajtan.

Idag har jag förslösat en hel dag inomhus. Lat som en sate. Och typ tre timmar på myspace. MEN ett stort MEN, jag har hittat: Jack Peñate, Maccabee, Blood red shoes och en hel del annat gôrtajt, typ Versions med Mark Ronson (han är Gud, jag är troende! Promise). Så jag är såååå nöjd.

Jobbar natt med Hannah Banana och Maraja grimasen. Mina goa pirater. Jag har nog nästan skrattat ihjäl mig. Freud skulle va stolt över oss för våra analyser går helt i hans tecken.