torsdag 8 april 2010

Till er är jag tacksam


Jag proklamerade ju över hela den oändliga facebooksfären att jag skulle emigrera till Ulanbator eller Avesta om vi inte vann quizzen. Hade det varit beroende av mina kunskaper i ämnen som termiter, Arnold Schwarzenegger och vilket band Billy Idol spelat i hade vi kammat noll. Men tack vare laget kunde vi UTKLASSA de andra. Betty, Odd, jag och Brandt lade vantarna på segerchecken och lät vinstmakaren Kent Sjögren fotografera. Jihooooooooooo!

Bilden är givetvis snodd av Kent. Men jag bidrog ju med Sussie Tappers parkinson och Joey Tempest så vafan.

4 kommentarer:

Lilla slinkan sa...

Grattis till vinsten! Jag hejade innerligt på avstånd under hela kvällen igår.

Systerkitty sa...

Åh tack - det var nog kraften som tog oss hela vägen!! Jag har gjort Beetlejuicedansen hela dagen och skuttat runt.

Ann sa...

Jaså, så det var som var "di nye nördongera" som min mamma kallade det. Jag filar på ett extra klurigt quiz tills på onsdag. Ses då! /MVH quizmastern

Systerkitty sa...

Hahaha, De nye nördongera.... Ann, jag är sjukt lättad över att du återkommer.