onsdag 28 juli 2010

Det går bra nu, kompis det går bra nu.

Världens samlade relationsmässiga olyckor har ju en tendens att hamna hos mig, kanske självförvållat, vet inte hur det kommer sig. Men just nu spelar det ingen roll. Jag är glad.
Det går inte att vara annat efter en härlig minisemester i Brefälts stuga utanför Uddevalla. Bloggar mer om det när jag har bättre tid. Men låt oss säga så här. Det var WUNDERBAR!

Jag har köpt konst! Marcus Bergstams abstrakta mästerverk är numer i min ägo. Jag snodde en bild av honom, ni måste ju få se vad som kommer pryda min vägg.

Sedan blir det ju ännu bättre när Härliga fröken Hultengren inte bara fixade mig en egen lya, hon snabbstädade så jag fick tillgång till den jättetidigt. I går körde jag första lasset, en pickup full med...kläder :P
Grädden på moset, eller rosen på tårtan passar ju bättre, I kväll kommer min darling Jenny!!!!