måndag 25 juni 2007

Devil in a midnight mass








Status: Feber
Humör: Gott
Lyssnar på: Billy Talent.

Midsommar är passerat, adjöken fröken, helt förbi. X antal människor ihjälkörda/drunknade eller försvunna. Litervis med alkohol förbrukat. och jag är allergisk mot lindemans cabernet.

Återigen har bonnhålor förärats med ett besök. Mellan Dals-Långed och Bengtsfors ligger Laxsjön där vi tillbringade midsommar med friends, barn och kalorier. Och histamin!!!!!!!!!! Har nog aldrig varit så allergisk i hela mitt liv.

Midsommardagen och da renunion. Kan inte ljuga där...jag har varit nervös. Pinsam tystnad anyone? Eller nåt utbrott kanske...lite drama. Men vi slapp det i stort sett. Folk käkade och var nöjda, druckna och på festhumör. Och jag kände mig lättad. Satmliga som kom dit var folk som man ändå ville sitte ner och snacka med. Vi är kanske samma patetiska jävlar som då, vem vet. Fast snyggare tycker iaf jag...