onsdag 27 juni 2007


Humör: på stadig väg mot ON!
Status: kropp piggare än knopp
Lyssnar på: Red flag såklart!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Äntligen fann jag den. Eller den fann mig. Skulle peppa mig inför pier pressure på söndag och så ramlade den här underbara låten över mig, jag har letat i säkert 3-4 månader...trodde det var the Used ett tag...

"Cast off the cruth that kills the pain, The red flag wavin never meant the same
Kids of tomorrow don't need today when they live with the sins of yesterday"

Ikväll ska vi till Ankdammen med jobbet. Efter det ska de manade till Plaza på premiären av sommarens knôigaste tillställning: Sommarplaza!
Det är prep!


Jag har ett problem. Jag har anger management issues. Alla andra i hela världen verkar kunna vifta bort när folk är dryga, tänka att de mår dåligt eller nåt. Jag stör mig och blir förbannad. Jag ogillar följande så mycket att jag nästan spräcker hjärnan: initiativlöshet, avsaknad av personlighet, tjat, präktighet, uppförstorande, BESSERWISSRAR! Varför? Jo, det är mina sämsta egenskaper som jag verkligen hatar av allt i världen som jag verkligen kämpar för att få bort. Få bort. BORT! Så finns det folk som verkar ha det som basutbud i sin personlighet. Oj då, den personen är det ju synd om, på riktigt. Fuck.

En annan sak. Varför verkar så många personer tro att jag härmar dem. Som om jag inte hade mina egna idéer. Nr 1, jag skriver för att det ALLTID varit mitt intresse. Nr 2. Musiken jag lyssnar på lyssnar jag på för att JAG gillar den. Och nr 3. Jag väljer mina yrkesval efter MINA intressen och vad jag har för planer och mål, inte andras val. Så där. (vilken anger day, men jag är väl ursäktad, det är röd dag...)