onsdag 20 augusti 2008

Lilla snoriga näsan

Idag har det varit snor för hela slanten och terminens första skrivkramp infann sig lika säkert som en p-bot vid universitetet. Yes! Mitt självförtroende sjönk åt skogen när jag insåg två saker; a) det kommer bli ett HÅRT och fattigt år b) jag är rätt kass och ringrostig när det gäller skrivande.

Med andra ord - jag slår ur underläge. Men alla hejar väl på the underdog, eller?
Imorn ska jag och min snoriga näsa smitta ner hela mediagänget ute i Fyrbo. Och så har jag flaggat för att jag med största säkerhet kommer att välta kanoten. Fattas väl bara att jag bränner loss arslet på bastuaggregatet också. Då hoppar jag!

1 kommentar:

misssister sa...

Det kan inte bli annat än bättre om man slår från underläge, och skriva, det kan du visst det, du får icke glömma din storhet!

Som en liten tröst kan jag berätta om att du inte är ensam om att ha fått p-bot de senaste dagarna, ibland tänker man lite fel bara...

Var rädd om kanoten och ha bara massor av skoj! Kraaaaaaamar