söndag 7 juni 2009

I had the time of my life!









Nu är allt över. Molkom är slut. Det sägs att jag är journalist. Fri, fri..fri att göra whatever. Det har varit ett omvälvande år. Det trodde jag aldrig när jag för ett år sedan svängde förbi Molkomsskylten och sjön glittrade mot mig. Men nu är jag här och jag är kanske inte precis där jag vill vara men i allafall på väg. Det har hänt mycket. Vänner och familj har kommit i kläm. Men jag har även fått en ny familj. Jag trodde inte jag skulle träffa personer som skulle komma att betyda så oerhört mycket. Blod, svett, tårar...allt! Så många jag kommer att sakna, några särskilt mycket...men desto mer att faktiskt minnas och älska. För Jag älskar er, härliga Molkomsvänner.
Klassbild och Sanna+Empa fritt snott från Lill-Smôlas fejsbook.

Inga kommentarer: