torsdag 11 november 2010

Och så kom snøn.

Kidsen åker skidor i Rensåsparken. Hurtigruten går enligt tabell och lægger ut 15.00, på væg mot Kirkenæs. Jag halkar uppfør och nerfør kullen till och från jobbet. Mellan sittandet på Sivert 70 dær Øststatsinfluenserna ær skræmmande kan det hænda att jag førsøker dansa mig till bættre humør. Hyr film, besøker biblioteket och inser att den dær læskiga gubben som alltid ær dær sitter och porrsurfar och letar efter busty blondes och øversætter porrnoveller med google translate. Huff!
I dag sændes sista avsnittet av Dynastin, min stændiga føljeslagare. Jag ræknar ner och helt pløtsligt børjar det gå långsamt. Kanske før att det børjar nærma sig. Jag har redan børjat tømma ur kylskåpet och planerat stædningen. Huh!

Tillbaka till det sociala livet. Min fest, Maries fest, Marias fest, all annan fest. Erika-Smøla som kommer hem, Lina-baby som också kommer hem, julen står før dørren (herregud) och så Nyår såklart. Tænk om livet bara bestod av vackra outfits, torr champagne och festligheter...det skulle ræcka gott åt mig.

3 kommentarer:

Marie Larsson sa...

VI SAKNAR DIG!!!

Vi pratar om dig hela tiden. Trots att vi inte kännt varandra så länge, fina du, så har du gjort dig en plats i mitt hjärta. Det är ett tomrum efter dig. Korianderutgångarna suger utan Tiny. KOM HEM!

TK sa...

Trycker på "gilla-knappen" till föregående kommentar. Du är saaaknad! Puuss

Systerkitty sa...

Men nu blir jag rørd allra længst in i hjærteroten. Jag saknar er med! Norskar ær inte alls sociala och inbjudande eller før den delen roliga. Inte som ni iaf...:D