lördag 22 september 2007

Besvikelsen är stor

Neh. James var från Good olde England. Det sög juh.

Vet ni att den billigaste biljetten till Hairspray landar på cirkus 125$. Exspensivo. Jag borde verkligen skriva ner några rader om handledning istället för att bedöma superlative på facebook. Men det är ju så kul. Dave tycker att jag är troligast att klä min hund i prada eller gucci. Hmmmmm. I don't know about that. Hellre det än att tappa nycklarna i toan. Annars kan jag hjälpa er kära vänner på traven och lista några grejer...

jag är nog troligast den som:

- bryter benet under ett danspass
- slänger nycklarna i sopnedkastet och tar med soppåsen till jobbet
- förvandlas till the Bride och går lös på äckliga pervon på krogen
- spärras in på mentalsjukhus efter att ha blivit besatt av sudoko eller nån trivia på facebook
- skriver en bok men aldrig får ändan ur vagnen för att få den publicerad...