onsdag 5 september 2007

Tuta INTE¨på Tut.

Fy fan vad jag hatar när folk tutar, särskilt när det är TOTALT omotiverat. Jag gick över ett övergångsställe idag...en liten liten bil närmade sig men jag var ju på övergångsstället i praktiskt sett....kikade mot bilen..lite så där i samförstånd. men den jäveln som satt i hade en annan plan. Irriterat, mycket irriterat tutade den jäveln. På mig! Och i vanlig ordning kan jag väl säga att visst fan brann det. Det brann rejält. REJÄLT! Tog några sura steg mot bilen, ropade har du problem eller och det här är ett övergångsställe (förmodligen dök ett gubbjävel i där någonstans oxå...)

Så jag förklarar ett krig mot alla trafikovettiga pensionärer. Det ska bli mitt livs mission att få era långsamma, sega, halvdementa och vettvilliga arslen från vägarna. Det finns visserligen idioter inom samtliga åldersgrupper men jag förklarar krig mot den äldre generationen som tydligen tappat respekten för både trafiksäkerhet och hyfs. Shame on YOU!