lördag 20 oktober 2007

Carry on up in the morning

Det här var tungt, you guys. Men treo and i'm ready to go.
Lyssnar på Babyshambles senaste. Gillar ni the Kinks? Jamen då gillar ni senaste Baby-skivan som gör mig exstatisk (stavas det så?). Ja, det är så jag blir iallafall.

Jag och Mille rockade röv igår. Stämplade ut 20.57 (thanx lovely Janet!) och sen tokcyklade jag till Viken, tog två röda och sen var det ut på klubb. Bigmouth på K6 är ju smått dysfunktionellt med fula indiekids....(JA ni är stygga som stryk). Oj oj, men billigt och faktiskt, bra musik. Florence kan ju få vem som helst att bli som en yster kalv. Men vi drog till Koriander. Där det går 5-6 males på en sheila..?! Som små entusiastiska valpar. Det var bra röj iallafall och sedan somnade jag i en säng som inte var min egen........men där tar vi punkt va?