måndag 8 oktober 2007

Three Cheers for Tyranny



Jag har inget liv. Egentligen skulle jag kunna läsa ur den där sabla boken av Camilla Läckberg men jag sitter och ugglar på Facebook. senaste grejen: en fight club-fighter. OOooooohhh. SÅnt är jag svag för. Har ju alltid velt bli en superhjälte.

Fan vad bra Heroes är. Måste ses. Hiro är världens gulligaste. Jag ser alldeles för mycket på tv men det är liksom så kul. Skins..går inte att missa. Veronica Mars, Prison Break börjar nu....!!! Ja, jag kommer bli blind!

Vi hälsade på Vilmer i helgen. Åter igen. Tina, är du gravid? Åter igen, buhuuuuuuuu näjj...jag är bara fet! Det kändes så overkligt med två så små varelser och Vidar som är så underbar. Han bara leker och leker. SKrattar och tokar omkring. Och Vilmer...vi har ett speciellt band han och jag. Han började grina när jag höll honom. Min första impuls var att slänga honom tillbaka till Mamsen...men jag testade först en grej: Att sjunga...Lillebror, bapbapbaaaa...bli inte som jag när du blir stor...och lilla Filur måste gillat det för han blev knäpptyst och somnade gött. ÅÅÅÅÅÅhh lilla Filur.