onsdag 31 oktober 2007

Fixa mig för fan.

Inte har jag varit borta många dar inte. Men det känns som en evighet, dels att inte lura omkring på FB typ 5 ggr per dag (snacka om att inte ha ett liv) sedan är det ju det här med att klämma in 3o miljarder grejer under sin semster. Jämt gôrtajt.

Så nu sitter jag här som ett träsktroll och är inte märkbart fräsch o pigg. Utvilad. Nej, jag känner mig ganska så sicko. Och i behov av följande:

- en ortoped (har ont i knä och fotsulor..har typ gått runt halva USA i platta Onitsukas...)
- en personlig tränare (har förfallit fysiskt och ser mer förjäääääääävlig ut)

- en dietist (ja, i USA äter man FETT! Dä bara ä såååå)

- en frisör och en nagelskulptör (det är ju det där med förfallet då...)

- en medarbetare från Amazon.com och en från Ups - så kan de greja Hairspray från 1988 åt mig pronto. Är i stort behov.

- en medicindoktor som kan skriva ut Losec, kanske lite Lipitor o nåt uppiggande... Stalby? Ehrsson? känn er manade!

- NEJ FÖR FAN, en BARISTA. Mille, min goding, kan inte du greja en barista som kommer hit med lite förstklassigt koffein? I Ammerrka smakar nämligen kaffet diskvatten och enligt mig föga troligt att det innehåller koffein.

- en Hitman! jag är helt helt helt seriös, så ska ja bussa den på John Travolta för den horribla tolkningen av Edna Turnblad. Fyfan va stryk han förtjänar.

- Jocke Posener -...är i stort behov av cash money... Pleeez Posse! Pleez.

- han lilla kocken från Pontus in the Greenhouse (eller vad det nu heter)


så om någon skulle kunna googla detta åt mig, kolla gula sidorna eller rent fixa detta vore det marv och jag skulle va tacksam i minst en vecka, kanske två, eller en hel livstid om det är nån utav guldgrejer som kirras. As-schyrre! (vad är det för ord?)