måndag 23 februari 2009

jahaja.

det tog typ fyra timmar. sedan fick jag ett ärende till tekniksupport. very sneaky.
jag föreslog att jag skulle syssla med kaffekokning och pennvässning dag ett. redaktionen tittade lite konstigt på mig, skrattade pliktskyldigt och konstaterade att det finns kaffeautomat. jaså, nähäääääääääää?

Jag skrev ju att jag var trångbodd och ensam. edit! i går var jag inte trångbodd. då hade jag milljarrrrders med plats om man jämför med i dag. det finns inte en millimeter golvyta. christer konstaterade att jag "bor stort" och precis nyss rev jag ner två lådor med krafs. det ÄR så mycket skit här inne. jag lovar, om det dyker upp en karl med grymt mycket förrådsutrymme hemma kommer jag bli hushållerska där på heltid om jag får låna lite space. pööööööst.

Inga kommentarer: